Skip to main content
home-page
Ontdek het thema

Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30

The good the bad and the ugly van dit plan. (2)

Uitgebreide beschrijving

The Bad: De betrokkenheid van de inwoners. Hoewel dit plan aantrekkelijk is voor mensen in de ruime omgeving van Kapelle-Op-Den-Bos is er zo goed als geen rekening gehouden met de mensen die zelf in en rond het centrum wonen. Die inwoners zijn totaal niet betrokken geweest en worden nu voor een voldongen feit gesteld. Ik vraag me af of de burgemeester nog steeds voor 200% achter het mobiliteitsplan zou staan indien hij in de Schoolstraat of de Bormstraat zou wonen in plaats van in Ramsdonk. Benieuwd naar de verdere aanpak naar die doelgroep toe. Ik ben vragende partij. Het mobiliteitsplan. De basis van het mobiliteitsplan is het verhogen van de veiligheid van de schoolgaande jeugd. Zoals ik al aanhaalde is dit een goed idee. Het enige probleem is dat het woon-school verkeer zich beperkt tot 2 uur per dag, 200 dagen per jaar. Dat zijn dus 400 uur per jaar. Mensen die in en rond het centrum wonen vertoeven daar elke dag, heel het jaar door. Dat zijn 8760 uren. In dit plan is het evenwicht tussen beide situaties zoek.
3
1
Log in om te reageren

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u eerst registreren/aanmelden.

Aanmelden

Reacties

het is algemeen geweten en het gevoel leeft heir zeker dat de bormstraat de ring van kapelle op den bos is . dit merken we aan alles . het vrachtverkeer mag heir doordenderen en dat is zeker niet aan 50km. automobilisten net hetzelfde . maar ja het alternatief van een baan te trekken naar ramsdonk was niet goed want dan kregen ze daar te veel verkeer. inderdaad zoals u zegt dan heeft de burgemeester er zelf last van.