Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
We willen een veiliger en bereikbaar plein. Wat is jouw feedback op het circulatieplan, de fietsstraten en de zone 30?
Deze opmerkingen werden reeds ingediend
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Circulatie - 1-richtingsverkeer in de Zetselstraat
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
zeer goed initiatief maar toch een paar bedenkingen met het circulatieplan
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Test het circulatieplan vooraf
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Oudstrijdersstraat circulatie en parking
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Leuk om te zien hoe onze gemeente een mooi, groen centrum zal krijgen waar je met plezier wat meer tijd zal doorbrengen. Ik heb enkel mijn bedenkingen bij de manier waarop het éénrichtingsverkeer is georganiseerd.
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
The good the bad and the ugly van dit plan. (5)
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Je wordt richting het dorp geleidt ook al moet je er niet zijn
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Als ik van regio Westdijk naar de Kuiermansstraat wil dan kan dat enkel via een hele omleiding dwars door de dorpskern.
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Enkele bedenkingen/opmerkingen bij dit positief project
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Waarom geen dynamisch mobiliteitsplan?
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Eenrichting Wipstraat
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Zone 50 Hoogveldweg
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
circulatieplan
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Nog één bedenking.
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Alleen maar positief om iets te wijzigen en ik snap dat een éénrichting nuttig is maar...
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Busstop en Kiss&ride zone aan de ringweg
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
kruispunt kerk en doorsteek naar centrum (en terug)
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
zone 30 stuk londerzeelseweg en Bonenveldstraat hoe gaat men dat organiseren?
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Probleempje met enkel riching otto de maeyerstraat
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Enkelrichtingsverkeer
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Proficiat met jullie plannen voor de vernieuwing van het Marktplein en de Mechelseweg. Ziet er mooi uit. Ik maak mij vooral zorgen over de manier waarop het eenrichtingsverkeer is ingepland.
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Extra volume wagens stationsstraat
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30
Fietsersstraat best = 1 richtingsstraat voor aut'os
Feedback op de circulatie, fietsstraten en zone 30